RUTINERNA ÄR TILLBAKA!

HEJ VÄNNER! Det är söndag, det är vilodag "aka" filmmysdag. Jag började dagen med en superhärlig omelette. Kan ju tipsa om den. Separera två ägg, vispa upp äggvitorna till ett ganska hårt skum, inte så hårt så du kan hålla bunken över huvudet me ändå så det har skummat till lite. Testa inte, det känns ju onödigt. Haaha. Släng sedan i gulorna och vispa lite till. Sedan är det bara att köra ned den skummiga bladningen i pannan steka som en vanlig omelette. Jag hade även i 100ml flytande äggvita som finns att köpa i vanliga matbutiker. Uteslut detta om du inte gillar när omeletten blir lite för "äggvitig". Det blir goare utan, men omeletten får en aning mindre proteininnehåll. 
 
Som ni kanske läst håller jag på att testar, jag gillar inte att säga det, men lchf. Eller lågkolhydratskost med fett som fyller ut den mängd kolhydrater som jag inte äter. Haha, kan jag säga så? Hellre det än lchf. Jag är fortfarande i omvandlingsfasen då kroppen försöker vänja sig av att drivas av fett istället för kolhydrater. Och jag känner mig nöjd. Allt känns bra. Träningen fungerar även super. Körde igår ett bra underkroppspass. Blev en del marklyft och böj. Smask! K'nns skönt att gymma på hemmplan, dock så var gymmet i Spanien fantastisk. Me jag gillar att kunna glida ned med bilen till gymmet på några minuter. Alla som tänker, men latmask, gåååå. Så kan jag säga att jag brukar oftast göra detta. Fast nu när jag har körkort känns det trevligt att köra lite. Sen är det ju också sååå kallt. Ja juste, sen är jag ju också lite lat också.. 
 
Hur som helst är det skönt att vara tillbaka i rutiner igen efter jullovet. Eller vad tycker ni? 
 
Saknar dock den fina miljön och omgivningen i Spanien.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Kan inte du lägga upp lite låttips? :)

Svar: Självklart kan jag det! Kommer i nästa inlägg:)
Victor Axelsson

Kommentera här: